Papan Kenyataan

Untuk menghantarkan sebarang maklumat kepada kami sila hantar ke p3umct11@gmail.com .~Siti Baiduri



Thursday, February 17, 2011

Khalid gagap rampok wang rakyat Selangor

Khalid gagap , nak buat polis sendiri kerana mahu menjadi raja dihati dan gunakan  duit rakyat. Sungguh malang rakyat Negeri Selangor apabila kerajaan pimpinan PKR  asyik menghabiskan duit rakyat. Dulu mereka kata kerajaan BN habiskan duit rakyat . Sekarang mereka lah pelantak menghabiskan duit rakyat,

Kerajaan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor didakwa menyalah gunakan wang rakyat apabila membiayai penginapan kira-kira 500 perwakilan pada Kongres PKR tahun lalu yang kesemuanya berjumlah RM80,500. 

Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO negeri, Datuk Seri Noh Omar ketika mendedahkan perkara itu berkata, ia dikeluarkan oleh Menteri Besar Incorporated (MBI) bagi membayar tempahan 100 bilik di sebuah hotel di sini ketika kongres tersebut diadakan.

“Kita ada bukti, invois dan resit bagi membuktikan kerajaan pakatan pembangkang di Selangor telah menyalah gunakan wang rakyat bagi membiayai aktiviti politik mereka.

Ini yang  dapat kita kesan saja, yang mereka sorok entah berapa banyak lagi. Sudah lah Selangor sekarang jadi negeri kawah berlubang sana sini apabila  juak juak ini mencuri pasir.Jom kita humbankan kerajaan ini dalam PRU13 nanti.

No comments:

Post a Comment