Papan Kenyataan

Untuk menghantarkan sebarang maklumat kepada kami sila hantar ke p3umct11@gmail.com .~Siti Baiduri



Monday, April 4, 2011

DOA SOLAT HAJAT PR TERTUNAI

PANAS!!!PANAS!!!PANAS!!!...Doa solat hajat tolak fitnah yang di adakan oleh Pakatan Haram baru-baru ini akhirnya tertunai . Kini sana sini orang asyik memperkatakan tentang rakaman video kontroversi itu yang boleh di dapati secara meluas di Youtube . Apa lagi nak di kata selepas ini oleh puaak-puak Pakatan Haram?... Persoalan siapa pelakon video itu . .perut buncit ke tak...klon sapa ke tak...Akhirnya terjawab sedikit sebanyak . Dan permintaan gila Karpal Singh baru-baru ini yang mahu video itu di tayangkan di Sidang Parlimen juga sudah tertunai .....Kini semua rakyat dapat melihat dan seterusnya menilai sendiri kesasihan dan ketulenan rakaman kontroversi ini .

Aduhai la Abang AnuWar apa lagi selepas ini ? Kalau benar orang di dalam rakaman itu ANDA maka mengaku sahajalah . Jadilah seperti Chua Soi Lek yang mengaku terus terang . Jangan berdalih lagi . Nak tanya satu soalan mana dia Pok Nik , di mana Hadi Awang dan lain-lain kroni-kroni AnuWar yang menyatakan pendirian tentang isu rakaman ini .

"KALAU TAK ADA ANGIN MACAM MANA POKOK BERGOYANG"....Sudah-sudahlah menuduh UMNO/BN yang bertanggungjawab dalam isu video kontroversi ini . PM sudah mengumumkan bahawa UMNO/BN tidak terlibat langsung . Inilah dia padah untuk AnuWar bila di tikam oleh kawan-kawannya sendiri yang sudah muak dengan perangai busuk AnuWar . Hentikanlah menipu rakyat . Kami dah penat!!!!......



1 comment:

  1. Salam:
    blog sudah dilinkkan.
    TQVM
    Selamat berjuang... n jaga diri !

    ReplyDelete