Papan Kenyataan

Untuk menghantarkan sebarang maklumat kepada kami sila hantar ke p3umct11@gmail.com .~Siti Baiduri



Wednesday, April 6, 2011

PAS DAH MUAK DENGAN ANuWAR

Kenapa saya tulis artikel dengan tajuk seperti di atas ? Puak PAS jangan pula marah dan cepat nak melenting . Artikel kali ini lebih kepada persoalan kenapa PAS mendiamkan diri atas isu video seks terbaru AnuWar . Kenapa tiada kenyataan media yang rasmi daripada kepimpinan PAS .Yang kedengaran cuma langau-langau pengikut PAS yang bercakap di facebook , blog-blog dan juga di kedai-kedai kopi . Mana Nik Aziz , Haji Hadi , Saifuddin dan lain-lain ? Bila PKR mengadakan press conference membela AnuWar mana wakil-wakil dari PAS ? Tidak mahu campur tangan atau sudah muak dengan PKR terutama AnuWar ?

Mungkin kita faham PAS tidak mahu campurtangan tetapi bukankah PAS pernah berjanji sehidup semati akan bersama dengan rakan-rakan Pakatan Haram ? Apa saja kepincangan dalaman Pakatan Haram pasti PAS akan membela dan menuding jari kepada UMNO/BN dan mengatakan ini KONSPIRASI MENJATUHKAN PAKATAN HARAM!!!!....Tapi kenapa bila ada kepincangan atau salah laku seksa atau apa saja isu panas melibatkan DAP , PAS akan menjadi yang pertama mengeluarkan kenyataan . Mengadakan demo dan sebagainya .

Untuk juak-juak PAS dan pengikut tegar PAS , kalau sudah jemu tukar saja parti . Masuk UMNO perjuangkan Islam bersama-sama . Tak salah kan ? UMNO juga parti memperjuangkan Islam . Bukan susah nak tukar parti . Sekarang pun dah banyak ahli PAS dan PKR yang masuk UMNO . Tunggu apa lagi . Kucing takan bertanduk dan bulan takkan menjadi dua. Terima sahaja lumrah alam dan hakikat dunia politik kini yang mana UMNO/BN semakin dekat di hati rakyat . Gelombang merah dan biru semakin mewarnai Malaysia . Dari Utara ke Selatan , Barat ke Timur gelombang merah dan biru semakin mewarnai Malaysia . Jom!!!tukar parti kepada UMNO......Hidup UMNO!!!!!!....


"Retak Menanti Belah"

PKR sudah hancur!!!!!!!

No comments:

Post a Comment