Papan Kenyataan

Untuk menghantarkan sebarang maklumat kepada kami sila hantar ke p3umct11@gmail.com .~Siti Baiduri



Tuesday, March 22, 2011

DNA DULU BARU CERITA PASAL VIDEO SEKS

Apakah Anwar Ibrahim akan serahkan DNA nya untuk selesaikan segera kes liwatnya ? Rakyat tertanya-tanya dan mula naik jemu dengan keengganan Anwar Ibrahim untuk serahkan DNA nya. Kenapa susah sangat ? kalau di pihak yang benar serahkan sahaja . 
Sekarang ni kita tengok pula keluar isu video seks terbaru Anwar Ibrahim . Siapa Dato T menjadi tanda tanya tetapi isu video seks ini sedikit sebanyak telah mengambil tempat di kalangan orang awam dan tidak mustahil akan membuatkan kita terlupa seketika kepada isu DNA untuk mempercepatkan kes liwat di mahkahamah yang sedang berjalan . Adakah ini satu lagi taktik Anwar Ibrahim untuk mengalih pandangan dunia daripada kes liwatnya sama seperti yang pernah di lakukan dulu ? Apa pun mahkamah lebih adil dan pasti kebenaran akan terbukti . 

Untuk Anwar Ibrahim jangan berlengah lagi teruskan sahaja memberi persetujuan untuk serahkan DNA . Banyak perkara akan dapat di selesaikan dan demonstrasi supaya di serahkan segera DNA pun akan senyap begitu sahaja . Nah..!!!!senang kan....Senangkanlah urusan mahkamah dan kasihanilah kepada seluruh pengikut parti PKR yang dahagakan kebenaran . Kata KEADILAN UNTUK SEMUA...MANA NI ? JANGAN JADI PONDAN LA.......



No comments:

Post a Comment