Papan Kenyataan

Untuk menghantarkan sebarang maklumat kepada kami sila hantar ke p3umct11@gmail.com .~Siti Baiduri



Sunday, March 13, 2011

Jumpa ular dan naga dan pemimpin Pas, ketuk kepala pimpin pas dulu.

YB USTAZ MOHD NOR HAMZAH (DUN BUKIT PAYONG) diberitakan pengsan beberapa kali kerana mendapat berita pegawai khasnya telah mencapai inzal terlarang bersama muslimat Indon .


Pasangan ini ditangkap dalam keadaan zip seluar terbuka dan basah dalam kereta di dalam kawasan Surau Kg. Alur Tuman, Pulau Kerengga, Marang.Proton Saga WBS 6829 diperiksa oleh pihak polis di tempat yang sunyi apabila melihat kelibat didalam kereta yang mencurigakan.

Atas sifat khawarij yang menghalalkan cara,pasangan ini di kawtim oleh orang pejabat agama agar dibuat perbicaraan secara tertutup.


Layanan istimewa oleh pejabat agama rata ratanya dari kalangan khawarij juga dibuat semata mata mahu menutup malu dan kerja maksiat khawarij PAS dari pengetahuan umum.


Kerja khawarij PAS memang sejak dulu suka tutuh bini orang,rembat anak dara orang,buntingkan anak dara orang ,sampai ada yang bini sendiri mai bulan pun depa balun macam pesuruhjaya khawarij PAS Perlis tu.

Nota: Kami kalau jumpa pemimpin pas dengan ular dan naga, kami ketuk kepala  pemimpin pas dulu , sbb ular dan naga tak lah jahat macam mereka.

No comments:

Post a Comment