Papan Kenyataan

Untuk menghantarkan sebarang maklumat kepada kami sila hantar ke p3umct11@gmail.com .~Siti Baiduri



Tuesday, March 15, 2011

TANDAS PERCUMA TAK PERLU BAYAR!!!!!!

Tandas khas yang di sediakan ini hanya untuk Guan Eng dan EXCO-EXCO sahaja . Di ulang hanya untuk mereka sahaja . Jadi jangan sesiapa pun yang tidak berkenaan cuba-cuba nak singgah melepaskan hajat kat sini sebab tak di benarkan . Sah-sah penduduk di Jelutong Pulau Pinang ni marah sangat kepada kepimpinan Pakatan Rakyat yang di terajui oleh DAP yang selalu menindas rakyat terutama orang Melayu .Yang anehnya menurut penduduk di sini bangunan sekitar kawasan ini di robohkan atas arahan Kerajaan negeri tetapi tandas ini pulak di biarkan sahaja . Tidak pulak di robohkan . Kalau filem ALI BABA BUJANG LAPUK habis tandas yang di robohkan tapi di Jelutong ini di biarkan . Memang sah-sah khas untuk Guang Eng dan EXCO-EXCOnya melepaskan hajat yang belum tercapai . 

       Macam-macam penindasan di lakukan oleh Kerajaan Negeri di bawah Guan Eng yang mana makin hari makin menjadi - jadi . Sedarlah wahai penduduk Pulau Pinang , cukuplah di tindas sebegini rupa . Bangkitlah menentang kepimpinan komunis ni . Perubahan perlu di lakukan dalam PRU13 nanti . Sama-samalah kita bangun menentang kezaliman DAP . 

      Alahai Guan Eng dan EXCO-EXCO nya termasuk la TKM1 yang tidak berfungsi langsung tu . Kali ini dapat tandas percuma  , rasanya lepas ini akan dapat la tisu tandas percuma dan seterusnya PENAMPAQ PERCUMA . uak-puak PAS pun boleh juga kalau nak merasa PENAMPAQ PERCUMA MAMU PENANG . HARIA PENANG!!!!!!MAI CHEQ MAI!!!

4 comments:

  1. ok lah memang untuk dioarang pun sbb bila buang air puak puak depa nui x perlu air, pakai tisu aja.

    ReplyDelete
  2. lepas ni mesti dpt tisu percuma plak khas utk puak-puak ni

    ReplyDelete
  3. salam. p3UM-CT..saya dah pautkan blog ni dengan blog saya..senang2 mai la lawat blog saya.. http://kodomolioncyber.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. wasalam KodomoLion...ok akan di lawati..t/kasih atas sokongan

    ReplyDelete